Колективний проект 5-Г класу

        Любі діти!
Сьогодні ми переходимо до важливого етапу - оцінювання проектних робіт.Прошу вас уважно перечитати інструкцію по оцінюванню.

1. На вашій сторінці проекту завантажено форму оцінювання роботи кожної групи. У верхній частині форми написано, скільки і яких оцінок ви можете виставити групі. Кожен оцінює усі групи, свою також.Прошу враховувати не тільки оформлення матеріалу, а й його зміст, креативність, старанність дітей під час роботи, дотримання правил складання сенканів. Форму оцінювання груп заповніть та надішліть до 12 травня.
2. Ви повинні також оцінити власну роботу. Прошу першого учня у списку кожної групи зібрати оцінки і надіслати повідомлення у Viber, де вказати клас, групу, прізвища, оцінку.
Прізвища цих учнів я підкреслю.




Само
оцін
група
моя
загал
Бірюкоа Тетяна

11
12

БоровенськийКирила

11
12

Гавриленко Пол
11
11
12

Грищенко Іоакім




ДрозденкоКсенія

11
12

Захарченко Пол

10
12

Захарчук Кат

10
12

Євтушенко Софія




Калініченко Арт




Козьменко Федір




Кульбачна Вер

10
12

Кіях Софія




Кулик Артур




Клешньова Віол

10
9

Левченко Елиз




Моцненко Марія

10
10

Мусієнко Вл

11
11

Недайвода Марія

11
11

Осадчий Влад

11
10

Панченко Арсєній
 11
11
12

Переяслова Софія

11
12

Петренко Андрій

10
10

Петренко Вікторія

10
10

Петренко Марія

10
9

Подгорний Іван




Процай Єгор

10
12

Радченко Дар’я




Суліма Ева




Тимощенко Анна




Черепаха Ніка




Чеховський Ілля

10
12

Шуляк Іван




Ярошенко Мик

11
12






      «Діти! Чого там довго думати, негайно купуйте цю книгу або беріть її в бібліотеці й читайте. Тільки не читайте на уроці, тому що вчителька відбере книгу та читатиме сама» (Якщо у неї, звісно, не візьме книгу директор.) Написав цю книгу англійський письменник Роальд Дал. Це, мабуть, найвеселіший англійський письменник за останні сімдесят років. І його дуже люблять англійські, американські та різні інші діти. Тому що його книги давно гуляють світом. А до нас примандрувала тільки його перша книга. Не всі герої цієї книги вам сподобаються. Боюсь, на сторінках зібрані далеко не ангели. Але головний герой — наша людина. Він абсолютно бідний і страшенно чесний.
      Що стосується шоколаду, то його на сторінках цієї книги стільки й описаний він так смачно, що під час читання ви почуватиметеся людьми, живіт яких наповнений цілою коробкою шоколадних цукерок.
      Отже, відкривайте обкладинку цієї коробки… тобто книги. І сміливо читайте її. Якщо вам траплятимуться незнайомі назви цукерок і солодощів, звертайтесь до батьків і до бабусь. Вони їх пам’ятають і вам пояснять», - так написав відомий дитячий письменник
Едуард Успенський у передмові до перекладу книги Р. Дала «Чарлі й шоколадна фабрика». Сьогодні познайомимося із цим письменником та його книгою і ми.

     А ознайомимось ми з цією книгою та її героями шляхом виконання коллективного проекту « Які життєві цінності повинна виховувати родина».
     Для виконання роботи кожна група отримує спеціальне завдання, результат виконання якого надсилає для публікації у блозі. Оцінювати роботу ми будемо за такою схемою:
Самооцінка+оцінка групи+ оцінка класу+оцінка вчителя : 4 
     Розподіл на групи виконаю я, оскільки ми не маємо іншої можливості об’єднатись.
1 группа - Август Глуп
2 група - Верука Солт
3 група - Віолетта Борігард
4 група - Майк Тіві
5 група – Чарлі Бакет
6 група – Віллі Вонка
      Завдання у кожній групі ви обираєте і узгоджуєте з групою. До 23 квітня повідомляєте, хто і яке саме завдання обрав.
      Якими можуть бути результати ваших досліджень?
1.      Розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
2.      Гроно або сенкан до образу героя.
3.      Презентація.
4.      Малюнок.
5.      Фанфік (власне продовження історії).
6.      Презентація.
7.      Буклет.
8.      Самостійно обраний вид роботи, який необхідно узгодити з вчителем.
  У кожній групі обирається координатор, який підтримує зв’язок з вчителем та іншими членами групи.

   Отже, 23 квітня координатор групи повідомляє виконавців окремих завдань.


1 группа - Август Глуп
Петренко А (гроно).,Петренко М.(презентація), Петренко В.(буклет), Подгорний (презентація), Процай Є.(малюнок).

2 група - Верука Солт
Захарченко П.(презентація), Захарчук К. (малюнок), Євтушенко, Калініченко, Кульбачна В.(розповідь про героя).

3 група - Віолетта Борігард
Кіях С.(малюнок, розповідь), Кулик, Клешньова В.(сенкан), Левченко, Моцненко М.
(розповідь).

4 група - Майк Тіві
МусієнкоВ.(буклет), Недайвода М.(малюнок), Осадчий В.(сенкан), Панченко А.(презентація), Переяслова С.(фанфік).

5 група – Чарлі Бакет
Бірюкова Т. (сенкан), Боровенський К.(розповідь), Гавриленко П.(презентація), Грищенко, Дрозденко К. (малюнок), Ярошенко М.(індивідуальне завдання).

6 група – Віллі Вонка
Радченко, Суліма Є.(малюнок), Тимощенко, Черепаха, Чеховський І., Шуляк.

ЗВІТ  5  ГРУПИ
Робота Ярошенка М.

Сенкан до образу Чарлі Бакета
Хлопчик
Слухняний і мрійливий
Вірить, любить, довіряє.
Може робити правильні вчинки.
Винагорода.

 Акровірш до ім’я Чарлі Бакета
Чуйний і слухняний,
А інколи мрійливий.
Родина його любить, а він
Любить шоколад
І має нагороду.


Ярошенко М.





Боровенський К.
Бірюкова Т.



Дрозденко К.

Робота Гавриленко П.



ЗВІТ  3  ГРУПИ

Робота Клешньової В.
Сенкан
1.Віолетта.
2.Нахабна, зіпсована.
3.Жувати,бешкетувати,чіпляти.
4.Приймає рішення жертувати собою.
5.Спортсменка.


                                     
  
Моцненко М.

ЗВІТ  1  ГРУПИ

Процай Є.

Петренко А.

Петренко В.

Петренко В.


Петренко М.

ЗВІТ  2  ГРУПИ



Кульбачна В.
Захарчук К.


ЗВІТ  4  ГРУПИ
Мусієнко В.

Переяслова С.


Переяслова С.

Недайвода М.

Осадчий В.
Опис Майка Тіві
Майк Тіві – це дивний дев’ятирічний хлопчик-геймер із Колорадо.
Батьки зовсім не займались вихованням сина, зовсім не звертали уваги на його вподобання, були з ним емоційно холодними. Хлопчик ріс сам, зв’язку між ним і батьками не було. Майк був зранку до ночі наданий сам собі та сидів перед величезним телевізором і не зводив очей з екрана. Хлопчик більш за все полюбляв бойовики та ігри-стрілялки. Майк  готовий усе віддати за гарну гру. Така захопленність жорстокими сюжетами та байдужість батьків, на мій погляд, побудила у хлопці егоїзм та жорстокість.
 За своєю сутністю Майк був дуже розумним і кмітливим, мав певні знання але був неввічливим , агресивним і злим.
Хлопчик не поважав нікого, навіть батьків, котрі не приділяли уваги та часу сину.  «Слова дорослих» для Майка просто не існувало.
Квиток на шоколадну фабрику хлопець отримав завдяки своєму розуму – зміг вирахувати, яка саме плитка шоколаду буде із Золотим квитком. На фабрику пішов з татом,  поводив себе погано і не ввічливо, йому все не подобалось.
На фабриці саме телевізійний цех Майк Тіві вибрав сам. Бажаючи стати першою у світі людиною, переданою по шоколадному телебаченню, хлопець становиться під передаючу телешоколадну камеру, здійснює подорож та опиняється на телеекрані. Він живий та здоровий, однак в процесі подорожі зменшився його зріст і Майк міг бігати по долоні батька. Для того, щоб повернути хлопцю нормальний розмір, Майка відправляють до цеху випробувань жувальної гумки для розтягування на спеціальному станку. В результаті розтягування самовпевненний хвалько став зростом «не менше десяти футів» та пласким, як листочок паперу.

На мою думку, таке з Майком Тіві трапилось через його небажання прислухатись до дорослих, самовпевненності та неприборканності. 

Презентацію виконав Панченко А.

ЗВІТ  6  ГРУПИ
Чеховський І.

Чеховський І.

Немає коментарів:

Дописати коментар