Колективний проект 5-В класу

       Любі діти!
Сьогодні ми переходимо до важливого етапу - оцінювання проектних робіт.Прошу вас уважно перечитати інструкцію по оцінюванню.

1. На вашій сторінці проекту завантажено форму оцінювання роботи кожної групи. У верхній частині форми написано, скільки і яких оцінок ви можете виставити групі. Кожен оцінює усі групи, свою також.Прошу враховувати не тільки оформлення матеріалу, а й його зміст, креативність, старанність дітей під час роботи, дотримання правил складання сенканів. Форму оцінювання груп заповніть та надішліть до 12 травня.
2. Ви повинні також оцінити власну роботу. Прошу першого учня у списку кожної групи зібрати оцінки і надіслати повідомлення у Viber, де вказати клас, групу, прізвища, оцінку.
Прізвища цих учнів я підкреслю.




Само
оцін
група
моя
загал
Баликіна Діана
12
11
12

Басанець Богдан




Басанець Дарина




Бездідько Максим




Гриценко Богдан
12
11
12

Голуб Данило

10
11

Гончаров Волод

10
10

Губченко Варвара




Карпенко Павло




Ковальов Арсеній

10
12

Ковриженко Нікіта

10
12

Крамінська Марія

10
12

Лазоренко Мих

10
10

Лемешенко Лілія 




Марушкевич Олеся

10
10

Мельник Таїсія 




Москаленко Марія 

10
12

Надточій Катерина

10
10

Незнайко Владислава

10
12

Некрасова Катер

10
12

Павловський Іван  
10
11
10

Попов Нікіта 
10
11
10

Романцов Ігор 
11
11
12

Сахно Дарья 
11
11
11

Сідельник Олекс
12
11
12

Соляник Олександр 
12
12
12

Степаненко Катер
12
12
12

Токач Даніїл
11
12
12

Убоженко Ксенія

12
12

Хренова Анна




Шатрюк Дмитро 
12
12
12

Янченко Поліна Євгеніївна







      «Діти! Чого там довго думати, негайно купуйте цю книгу або беріть її в бібліотеці й читайте. Тільки не читайте на уроці, тому що вчителька відбере книгу та читатиме сама» (Якщо у неї, звісно, не візьме книгу директор.) Написав цю книгу англійський письменник Роальд Дал. Це, мабуть, найвеселіший англійський письменник за останні сімдесят років. І його дуже люблять англійські, американські та різні інші діти. Тому що його книги давно гуляють світом. А до нас примандрувала тільки його перша книга. Не всі герої цієї книги вам сподобаються. Боюсь, на сторінках зібрані далеко не ангели. Але головний герой — наша людина. Він абсолютно бідний і страшенно чесний.
      Що стосується шоколаду, то його на сторінках цієї книги стільки й описаний він так смачно, що під час читання ви почуватиметеся людьми, живіт яких наповнений цілою коробкою шоколадних цукерок.
      Отже, відкривайте обкладинку цієї коробки… тобто книги. І сміливо читайте її. Якщо вам траплятимуться незнайомі назви цукерок і солодощів, звертайтесь до батьків і до бабусь. Вони їх пам’ятають і вам пояснять», - так написав відомий дитячий письменник
Едуард Успенський у передмові до перекладу книги Р. Дала «Чарлі й шоколадна фабрика». Сьогодні познайомимося із цим письменником та його книгою і ми.

     А ознайомимось ми з цією книгою та її героями шляхом виконання коллективного проекту « Які життєві цінності повинна виховувати родина».
     Для виконання роботи кожна група отримує спеціальне завдання, результат виконання якого надсилає для публікації у блозі. Оцінювати роботу ми будемо за такою схемою:
Самооцінка+оцінка групи+ оцінка класу+оцінка вчителя : 4 
     Розподіл на групи виконаю я, оскільки ми не маємо іншої можливості об’єднатись.
1 группа - Август Глуп
2 група - Верука Солт
3 група - Віолетта Борігард
4 група - Майк Тіві
5 група – Чарлі Бакет
6 група – Віллі Вонка
      Завдання у кожній групі ви обираєте і узгоджуєте з групою. До 23 квітня повідомляєте, хто і яке саме завдання обрав.
      Якими можуть бути результати ваших досліджень?
1.      Розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
2.      Гроно або сенкан до образу героя.
3.      Презентація.
4.      Малюнок.
5.      Фанфік (власне продовження історії).
6.      Презентація.
7.      Буклет.
8.      Самостійно обраний вид роботи, який необхідно узгодити з вчителем.
  У кожній групі обирається координатор, який підтримує зв’язок з вчителем та іншими членами групи.

   Отже, 23 квітня координатор групи повідомляє виконавців окремих завдань.


1 группа - Август Глуп
Баликіна Д., Басанець Б., Басанець Д., Бездідько М., Гриценко Б.

2 група - Верука Солт
Голуб Д.(презентація), ГончаровВ,Губченко, Карпенко,Ковальов А.(презентація).

3 група - Віолетта Борігард
Ковриженко М.(розповідь про героя), Крамінська(самостійна робота), Лазоренко М., Лемешенко, Марушкевич О.(фанфік).

4 група - Майк Тіві
Мельник, МоскаленкоМ НадточийК
 Незнайко, Некрасова К.(буклет,малюнок)

5 група – Чарлі Бакет
Павловський І.(гроно), Попов Н.(розповідь про героя), Романцов І.(презнтація), Сахно Д.(фанфік і буклет), Сідельник, Хренова.


6 група – Віллі Вонка
СоляникО.(фанфік),СтепаненкоК.(фанфік,характеристика),ТокачД(сенкан,гроно),УбоженкоК.,Шатрюк, Янченко.

Звіт 1  групи


Робота Гриценка Б.

Звіт 3  групи

Робота Ковриженко М.

Лазоренко М.


Лазоренко М.

Марушкевич О.
Крамінська М.

Крамінська М.

Крамінська М.

Звіт 6  групи



Шатрюк Д.

Робота Степаненко К.




Токач Д.
Соляник О.

Убоженко К.

Звіт 5  групи




                                                            Робота Сахно Д.
Малюнок виконав Сідельник О.

Робота Павловського І.

Робота Попова М.



Робота Романцова І.


Звіт 2  групи



Ковальов А.
Гончаров В.

Гончаров В.



Звіт 4 групи

Некрасова К.

Некрасова К.
Москаленко М.


Робота Незнайко В.





Немає коментарів:

Дописати коментар