Любі діти!
Сьогодні ми переходимо до важливого етапу - оцінювання проектних робіт.Прошу вас уважно перечитати інструкцію по оцінюванню.
1. На вашій сторінці проекту завантажено форму оцінювання роботи кожної групи. У верхній частині форми написано, скільки і яких оцінок ви можете виставити групі. Кожен оцінює усі групи, свою також.Прошу враховувати не тільки оформлення матеріалу, а й його зміст, креативність, старанність дітей під час роботи, дотримання правил складання сенканів. Форму оцінювання груп заповніть та надішліть до 12 травня.
2. Ви повинні також оцінити власну роботу. Прошу першого учня у списку кожної групи зібрати оцінки і надіслати повідомлення у Viber, де вказати клас, групу, прізвища, оцінку.
Прізвища цих учнів я підкреслю.
Сьогодні ми переходимо до важливого етапу - оцінювання проектних робіт.Прошу вас уважно перечитати інструкцію по оцінюванню.
1. На вашій сторінці проекту завантажено форму оцінювання роботи кожної групи. У верхній частині форми написано, скільки і яких оцінок ви можете виставити групі. Кожен оцінює усі групи, свою також.Прошу враховувати не тільки оформлення матеріалу, а й його зміст, креативність, старанність дітей під час роботи, дотримання правил складання сенканів. Форму оцінювання груп заповніть та надішліть до 12 травня.
2. Ви повинні також оцінити власну роботу. Прошу першого учня у списку кожної групи зібрати оцінки і надіслати повідомлення у Viber, де вказати клас, групу, прізвища, оцінку.
Прізвища цих учнів я підкреслю.
Само
оцінка
|
група
|
моя
|
загал
|
||
1.
|
Бакута
|
10
|
9
|
||
2.
|
Баланел
|
10
|
1212
|
||
3.
|
Бойко
|
10
|
12
|
||
4.
|
Гончаренко
|
10
|
10
|
||
5.
|
Дігтяр
|
||||
6.
|
Дяченко
|
12
|
11
|
11
|
|
7.
|
Жуков
|
12
|
11
|
12
|
|
8.
|
Кизима
|
10
|
11
|
12
|
|
9.
|
Кривуля
|
12
|
11
|
12
|
|
10.
|
Лебедь
|
11
|
11
|
11
|
|
11.
|
Лизогуб
|
12
|
|||
12.
|
Мельник
|
||||
13.
|
Огородня
|
||||
14.
|
Полякова
|
11
|
10
|
12
|
|
15.
|
Пономаренко
|
||||
16.
|
Прима
|
10
|
10
|
6
|
|
17.
|
Рибалко
|
10
|
10
|
11
|
|
18.
|
Свирид
|
10
|
10
|
12
|
|
19.
|
Скоробагатов
|
10
|
10
|
12
|
|
20.
|
Старостенко
|
10
|
10
|
10
|
|
21.
|
Стопятюк
|
12
|
|||
22.
|
Сюркало
|
11
|
|||
23.
|
Сьома
|
11
|
|||
24.
|
Усик
|
12
|
|||
25.
|
Часніковський
|
10
|
|||
26.
|
Чемринський
|
12
|
10
|
8
|
|
27.
|
Чергик
|
12
|
10
|
12
|
|
28.
|
Чеховська
|
12
|
10
|
11
|
|
29.
|
Швачко
|
10
|
10
|
12
|
|
30.
|
Яновський
|
11
|
10
|
12
|
|
31.
|
Ярута
|
10
|
10
|
10
|
|
32.
|
Чайка
|
11
|
10
|
12
|
«Діти! Чого там довго думати, негайно купуйте цю книгу або беріть її в бібліотеці й читайте. Тільки не читайте на уроці, тому що вчителька відбере книгу та читатиме сама» (Якщо у неї, звісно, не візьме книгу директор.) Написав цю книгу англійський письменник Роальд Дал. Це, мабуть, найвеселіший англійський письменник за останні сімдесят років. І його дуже люблять англійські, американські та різні інші діти. Тому що його книги давно гуляють світом. А до нас примандрувала тільки його перша книга. Не всі герої цієї книги вам сподобаються. Боюсь, на сторінках зібрані далеко не ангели. Але головний герой — наша людина. Він абсолютно бідний і страшенно чесний.
Що стосується шоколаду, то його на сторінках цієї книги стільки й описаний він так смачно, що під час читання ви почуватиметеся людьми, живіт яких наповнений цілою коробкою шоколадних цукерок.
Отже, відкривайте обкладинку цієї коробки… тобто книги. І сміливо читайте її. Якщо вам траплятимуться незнайомі назви цукерок і солодощів, звертайтесь до батьків і до бабусь. Вони їх пам’ятають і вам пояснять», - так написав відомий дитячий письменник
Едуард Успенський у передмові до перекладу книги Р. Дала «Чарлі й шоколадна фабрика». Сьогодні познайомимося із цим письменником та його книгою і ми.
А ознайомимось ми з цією книгою та її героями шляхом виконання коллективного проекту « Які життєві цінності повинна виховувати родина».
Для виконання роботи кожна група отримує спеціальне завдання, результат виконання якого надсилає для публікації у блозі. Оцінювати роботу ми будемо за такою схемою:
Самооцінка+оцінка групи+ оцінка класу+оцінка вчителя : 4
Розподіл на групи виконаю я, оскільки ми не маємо іншої можливості об’єднатись.
1 группа - Август Глуп
2 група - Верука Солт
3 група - Віолетта Борігард
4 група - Майк Тіві
5 група – Чарлі Бакет
6 група – Віллі Вонка
Завдання у кожній групі ви обираєте і узгоджуєте з групою. До 23 квітня повідомляєте, хто і яке саме завдання обрав.
Якими можуть бути результати ваших досліджень?
1. Розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
2. Гроно або сенкан до образу героя.
3. Презентація.
4. Малюнок.
5. Фанфік (власне продовження історії).
6. Презентація.
7. Буклет.
8. Самостійно обраний вид роботи, який необхідно узгодити з вчителем.
У кожній групі обирається координатор, який підтримує зв’язок з вчителем та іншими членами групи.
Отже, 23 квітня координатор групи повідомляє виконавців окремих завдань.
4 група - Майк Тіві
Часніковський М.-
Сьома А. -сенкан
Стопятюк Т.-фанфік
1 группа - Август Глуп
Баланел Д. (малюнок та презентація)
Бакута С. (розповідь про героя)
Гончаренко А. (фанфік)
Бойко А.(буклет)
Дігтяр К.(гроно або сенкан)
Баланел Д. (малюнок та презентація)
Бакута С. (розповідь про героя)
Гончаренко А. (фанфік)
Бойко А.(буклет)
Дігтяр К.(гроно або сенкан)
2 група - Верука Солт
Дяченко Н.(розповідь)
Лебідь Н. (сенкан)
Кривуля В.(малюнок)
Жуков С.(презентація)
Кизима О. (фанфік)
Дяченко Н.(розповідь)
Лебідь Н. (сенкан)
Кривуля В.(малюнок)
Жуков С.(презентація)
Кизима О. (фанфік)
3 група - Віолетта Борігард
Полякова Н.-буклет
Лизогуб Ю.-малюнок
Полякова Н.-буклет
Лизогуб Ю.-малюнок
4 група - Майк Тіві
Часніковський М.-
Сьома А. -сенкан
Стопятюк Т.-фанфік
5 група – Чарлі Бакет
Старостенко А. -фанфік
Ярута М. -гроно,сенкан
Скоробагатов Т. - малюнок
Рибалко С.-буклет
Прима І. -розповідь
Старостенко А. -фанфік
Ярута М. -гроно,сенкан
Скоробагатов Т. - малюнок
Рибалко С.-буклет
Прима І. -розповідь
6 група – Віллі Вонка
Чайка М.- розповідь, малюнок
Чеховська С.- гроно і сенкан
Чергик А. - презентація
Чемеринський В.- фанфік
Швачко А. -буклет
Яновський В.-малюнок
Звіт 1 групи
Чайка М.- розповідь, малюнок
Чеховська С.- гроно і сенкан
Чергик А. - презентація
Чемеринський В.- фанфік
Швачко А. -буклет
Яновський В.-малюнок
Звіт 1 групи
![]() |
Бакута О. |
![]() |
Гончаренко А. |
![]() |
Гончаренко А. |
Баланел Д.
![]() |
Бойко А. |
![]() |
Баланел Д. |
Звіт 6 групи
![]() |
Яновський В. |
![]() |
Чемеринський В. |
![]() |
Чеховська С. |
![]() |
Швачко А. |
![]() |
Чайка М. |
![]() |
Чайка М. |
Звіт 4 групи
Робота Сюркало Н.
![]() |
Стопятюк Т. |
![]() |
Усик А. |
![]() |
Часніковський М. |
![]() |
Сьома А. |
Звіт 2 групи
Віллі
Вонка повів містера Соля та його дочку до горіхової кімнати (яка була
останньою). Де Віллі пояснив, що маленькі горіхи всередині раковин кладуть у
певні шоколадні цукерки. Білкам було завдання полущити дуже багато горішків.
Верука:
Тато, я хочу білку! Купи мені одну з них!! Я дуже хочу… Швидше!!!
Містер
Солт: Верука, дорога, у тебе є доволі багато тварин в твоєму домашньому
зоопарку.
Верука:
Все, що я маю вдома,-це один поні, дві собаки, чотири кішки, бридкий зелений
папуга, черепаха та старий, дурний хом’як!!! Я хочу білочку!! Тато!
Віллі
приголомшлено подивився на неї, думаючи чому містер Солт так її зіпсував.
Містер
Солт: Гаразд доню я дістану тобі білку, як тільки ми приїдемо додому.
Верука:
Але я не хочу жодної старої білки, я хочу навчену!
Містер
Солт: Містер Вонка, скільки ви хочете за одну з цих білок? Назвіть свою ціну.
Верука
з великою посмішкою подивилася на кондитера.
Віллі
Вонка: Вони не продаються.
Усмішка
Веруки повільно згасала на хмурості.
Верука:
Тато!
Віллі
вонка: Вибачте, любий, що Віллі Вонка такий не розумний.
Він
сказав це саркастичним поглядом на своє бліде але ідеальне обличчя . Він не
збирався давати білочку дівчині, щоб не зіпсувати її ще більше.
Верука
впала на підлогу, на живіт, перш ніж власник фабрики кричав своїм маленьким
серцем. Вся ця драма через те, що Містер Вонка не дав їй білки…
Віллі
дивився вниз на кричущу дитину, що плакала, широко розплющеними очима і трохи
злякавшись. Вонка ніколи не бачив такої жахливої істерики. Містер Солт був
дуже-дуже злий на Віллі.
Містер
Солт: Сер прошу вас, будь ласка, назвіть свою ціну на потреби моєї Веруки!
Містер Солт був у відчаї, бо ще ніколи не відмовляв своїй дочці.
Містер
Вонка: Усе, що їй потрібно, це приємна лекція.
Містер
Солт: Але сер! Я лише хочу щоб моя донька була щасливою!!
Кондитер
мав дуже роздратований вигляд через те, що тато дівчинки не знає що він робить
з дочкою.
Віллі
Вонка: Хм… Я подумав що так буде…
Містер
Солт: … Що ви робите, містер Вонка?!
Віллі
проігнорував його і повільно опустився на коліна поруч із маленькою Верукою.
Вона ще істерично плакала на землі. На диво вона мала достатньо енергії, щоб
продовжувати бити кулаками об підлогу.
Кондитер
повільно поклав руку на плече Веруки. Він здивувався коли її удари повільно
зупинилися. Її щоки були рум’яними, а обличчя вкрите сльозами. Він не знав чи
схоче вона його слухати.
Віллі
Вонка: Веруко!
Містер
Солт: …
Містер
Вонка: Веруко!!
Верука
повернула голову на кондитера, ще лежачи наживоті.
Верука:
Щ-що?
Містер
Вонка: Твій тато тобі казав колись ні?!
Верука:
Н-ніколи.
Дівчинка
задихалась що разу як хотіла щось сказати.
Містер
Солт: Люба, заспокойся!
Верука:
А-але я хотіла білку…!
Віллі
Вонка: Ну, іноді життя не де своїм шляхом. Так буває в усих, навіть в мене.
Віллі
дивився на містера Солта з іншим серйозним поглядом, даючи йому зрозуміти, що
він не повинен був усе їй дозволяти.
Очі
містера Солта розширилися. Він не знав, що лекція кондитера навчить його дочку…
але нансправді так і було.
Верука
піднялася але все ще була засмучена.
Верука:
Вибачте мене будь ласка сер.
Віллі
глянув на не неї. Вона підняла голову й подивилася на Віллі Вонку.
Можливо
їй стало соромно за свою погану поведінку. Але Віллі вже давно її за все
пробачив.
Віллі:
Не сумуй! Є ще багато кімнат, якими
можна насолодитися!
Дівчинка
трішечки посміхнулася.
Містер
Солт був у захваті, він він навіть спитав чи не думав Вонка коли-небудь мати
своїх дітей.
Віллі
Вонка: Ой-ні, ніколи. Я краще працюю без сім’ї. До речі, Веруко, я прощаютебе!
Як
мило. Люди як правило не змінюються так швидко, але з Верукою сталося диво!
Містер
Віллі Вонка побажав почати нове життя Веруці. Так вона і зробила, разом з
кондитером вона робила багато гарних солодищів!
![]() |
Кривуля В. |
![]() |
Дяченко Н. |
![]() |
Дяченко Н. |
![]() |
Лебідь Н. |
Звіт 5 групи
Свирид Ю.
ПримаІ. |
Рибалко С. |
![]() |
Скоробагатов |
Старостенко А. |
Ярута М. |
Звіт 3 групи
![]() |
Полякова Н. |
![]() |
Лизогуб Ю. |
Немає коментарів:
Дописати коментар