Сьогодні ми переходимо до важливого етапу - оцінювання проектних робіт.Прошу вас уважно перечитати інструкцію по оцінюванню.
1. На вашій сторінці проекту завантажено форму оцінювання роботи кожної групи. У верхній частині форми написано, скільки і яких оцінок ви можете виставити групі. Кожен оцінює усі групи, свою також.Прошу враховувати не тільки оформлення матеріалу, а й його зміст, креативність, старанність дітей під час роботи, дотримання правил складання сенканів. Форму оцінювання груп заповніть та надішліть до 12 травня.
2. Ви повинні також оцінити власну роботу. Прошу першого учня у списку кожної групи зібрати оцінки і надіслати повідомлення у Viber, де вказати клас, групу, прізвища, оцінку.
Прізвища цих учнів я підкреслю.
Само
оцін
|
група
|
моя
|
загал
|
|
Абрамов Єгор
|
10
|
12
|
||
Антонченко Д.
|
10
|
10
|
||
Братушка Анс
|
||||
Бурда А
|
10
|
12
|
||
Бурда Марія
|
11
|
12
|
||
Бурда Іван
|
10
|
12
|
||
Голінько Діана
|
11
|
11
|
||
Головко Софія
|
11
|
10
|
||
Гончаров Сер
|
11
|
10
|
||
Григоренко Дмитро
|
||||
Дурасов Дм
|
10
|
10
|
9
|
|
Дядькова Пол
|
||||
Катаєв Іван
|
||||
Корсун Яр
|
||||
Кошова Тетяна
|
12
|
10
|
12
|
|
Крючкова Дар’я
|
||||
Кубраков Дм
|
10
|
12
|
||
Лаврик Тимофій
|
10
|
12
|
||
Молодика Ілля
|
10
|
11
|
||
Мозгова Софія
|
||||
Мурай Надія
|
10
|
10
|
12
|
|
Нагайцев Рост.
|
10
|
10
|
||
Осташ Нікіта
|
10
|
10
|
12
|
|
Прибилєва Заріна
|
10
|
10
|
12
|
|
Реснянський Мих
|
||||
Самойленко Нікіта
|
10
|
11
|
||
Старостенко Борис
|
10
|
10
|
||
Стеценко Матвій
|
10
|
10
|
11
|
|
Сухонос Олександр
|
||||
Собіна Софія
|
10
|
12
|
||
Тетянечко Анс
|
||||
Чернікова Крі
|
11
|
12
|
||
Османова Саміра
|
||||
Радченко Євг
|
12
|
10
|
12
|
«Діти! Чого там довго думати, негайно купуйте
цю книгу або беріть її в бібліотеці й читайте. Тільки не читайте на уроці, тому
що вчителька відбере книгу та читатиме сама» (Якщо у неї, звісно, не візьме
книгу директор.) Написав цю книгу англійський письменник Роальд Дал. Це, мабуть,
найвеселіший англійський письменник за останні сімдесят років. І його дуже
люблять англійські, американські та різні інші діти. Тому що його книги давно
гуляють світом. А до нас примандрувала тільки його перша книга. Не всі герої
цієї книги вам сподобаються. Боюсь, на сторінках зібрані далеко не ангели. Але
головний герой — наша людина. Він абсолютно бідний і страшенно чесний.
Що стосується шоколаду, то
його на сторінках цієї книги стільки й описаний він так смачно, що під час
читання ви почуватиметеся людьми, живіт яких наповнений цілою коробкою
шоколадних цукерок.
Отже, відкривайте обкладинку цієї
коробки… тобто книги. І сміливо читайте її. Якщо вам траплятимуться незнайомі
назви цукерок і солодощів, звертайтесь до батьків і до бабусь. Вони їх пам’ятають
і вам пояснять», - так написав відомий дитячий письменник
Едуард Успенський у передмові
до перекладу книги Р. Дала «Чарлі й шоколадна фабрика». Сьогодні познайомимося
із цим письменником та його книгою і ми.
А ознайомимось ми з цією книгою та її героями
шляхом виконання коллективного проекту « Які життєві цінності повинна
виховувати родина».
Для виконання роботи кожна група отримує
спеціальне завдання, результат виконання якого надсилає для публікації у блозі.
Оцінювати роботу ми будемо за такою схемою:
Самооцінка+оцінка групи+ оцінка
класу+оцінка вчителя : 4
Розподіл на групи виконаю я, оскільки ми
не маємо іншої можливості об’єднатись.
1 группа - Август Глуп
2 група - Верука Солт
3 група - Віолетта Борігард
4 група - Майк Тіві
5 група – Чарлі Бакет
6 група – Віллі Вонка
Завдання у кожній групі ви обираєте і
узгоджуєте з групою. До 23 квітня повідомляєте, хто і яке саме завдання обрав.
Якими можуть бути результати ваших
досліджень?
1.
Розповідь
про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив
там, чим закінчилась історія для героя).
2. Гроно або сенкан до образу героя.
3. Презентація.
4. Малюнок.
5. Фанфік (власне продовження історії).
6. Презентація.
7. Буклет.
8.
Самостійно
обраний вид роботи, який необхідно узгодити з вчителем.
У кожній групі обирається координатор, який
підтримує зв’язок з вчителем та іншими членами групи.
Отже,
23 квітня координатор групи повідомляє виконавців окремих завдань.
1 группа - Август Глуп
АбрамовЄ розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Антонченко Д. -Гроно або сенкан до образу героя.
Братушка-малюнок.
Бурда А.- Презентація.
Бурда І. - фанфік (власне продовження історії)..
АбрамовЄ розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Антонченко Д. -Гроно або сенкан до образу героя.
Братушка-малюнок.
Бурда А.- Презентація.
Бурда І. - фанфік (власне продовження історії)..
2 група - Верука Солт
Бурда М -фанфік(власне продовження історії).
Голінько Д.-розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Головко С.-Гроно або сенкан до образу героя.
Гончаров С. - Презентація.
Григоренко-фанфік(власне продовження історії).
Чернікова - малюнок.
Бурда М -фанфік(власне продовження історії).
Голінько Д.-розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Головко С.-Гроно або сенкан до образу героя.
Гончаров С. - Презентація.
Григоренко-фанфік(власне продовження історії).
Чернікова - малюнок.
3 група - Віолетта Борігард
Дурасов Д. -розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Дядькова П.-фанфік(власне продовження історії).
Катаєв- Гроно або сенкан до образу героя.
Корсун - малюнок.
Кошова Т. - Презентація.
Дурасов Д. -розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Дядькова П.-фанфік(власне продовження історії).
Катаєв- Гроно або сенкан до образу героя.
Корсун - малюнок.
Кошова Т. - Презентація.
4 група - Майк Тіві
Крючкова-розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Кубраков Д. - презентація до образу героя.
ЛаврикТ- малюнок, власне продовження історії.
Османова - фанфік(власне продовження історії).
Крючкова-розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Кубраков Д. - презентація до образу героя.
ЛаврикТ- малюнок, власне продовження історії.
Молодика І. - фанфік (власне продовження історії).
Мозгова - Презентація,Османова - фанфік(власне продовження історії).
5 група – Чарлі Бакет
Мурай Н.-розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Нагайцев Р.-Гроно або сенкан до образу героя.
Осташ Н.-фанфік(власне продовження історії).
Радченко Є.- презентація.
Мурай Н.-розповідь про героя (родина, як отримав квиток, з ким прийшов на фабрику, як себе поводив там, чим закінчилась історія для героя).
Нагайцев Р.-Гроно або сенкан до образу героя.
Осташ Н.-фанфік(власне продовження історії).
ПрибилєваЗ.-фанфік(власне продовження історії).
Реснянський-малюнок.Радченко Є.- презентація.
6 група – Віллі Вонка
Самойленко Н.-розповідь про героя.
Старостенко Б.-,Гроно або сенкан до образу героя.
СтеценкоМ.-фанфік (власне продовження історії).
Сухонос-фанфік (власне продовження історії).
Собіна С. -малюнок.
Тетянечко-презентація.
Самойленко Н.-розповідь про героя.
Старостенко Б.-,Гроно або сенкан до образу героя.
СтеценкоМ.-фанфік (власне продовження історії).
Сухонос-фанфік (власне продовження історії).
Собіна С. -малюнок.
Тетянечко-презентація.
Звіт п'ятої групи
Робота Нагайцева Р.
Робота Мурай Н.
Робота Радченка Є.
Звіт другої групи
Робота Кубракова Д.
Звіт першої групи
Робота Мурай Н.
Робота Радченка Є.
![]() |
Прибилєва З. |
![]() |
Прибилєва З. |
![]() |
Осташ Н. |
Звіт другої групи
![]() |
Чернікова К. |
![]() |
Гончаров С. |
![]() |
Головко С. |
Звіт першої групи
![]() |
Бурда І. |
![]() |
Бурда М. |
![]() |
Абрамов Є. |
![]() |
Абрамов Є. |
Робота Антонченко Д.
Звіт шостої групи
![]() |
Старостенко Б. |
![]() |
Самойленко Н. |
![]() |
Дурасов Д. |
А куди відправляти роботи??
ВідповістиВидалити